آویز ساعت

آویز ساعت عموما توسط زنان و دختران جوان مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای ساعت‌های مردانه مناسب نیست. آویز ساعت طلا از زنجیرهای ظریف اما مستحکمی ساخته می‌شود که احتمال پاره شدن آنها کم است. قفل‌های محکم آویزها هم باعث می‌شود تا زنجیر به طور کاملاً محکم دور بند ساعت ثابت بماند و احتمال گم شدن آن کم است. آویز ساعت سال‌هاست که مد شده و همچنان نیز یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین طلاها به شمار می‌آید. زیرا طرح‌های متنوعی دارد و می‌توان مدلی متناسب با مد سال خریداری کرد. آویز ساعت زنانه برای هر ساعتی که ظاهر کلاسیک و ساده ای دارد، بسیار پیشنهاد می شود. می توانید ساعت های مچی زنانه خود را تا چندین برابر زیبا تر کنید. آویز ساعت یک تزئین زیبا و شیک برای ساعت های مچی به شمار می رود. برای مثال برخی از ساعت های اسکمی زنانه ظاهر کلاسیک و ساده ای دارند، می توانید با خرید یک آویز ساعت شیک آن را بسیار مدرن کنید. البته برای گردنبند های طلا هم آویز گردنبند طلا وجود دارد! برای زمان بندی کار ها و فعالیت های روزانه از ساعت مچی زنانه استفاده می کنید. اما شاید برخی از ساعت های مچی زیبایی خود را نداشته باشند، یا ظاهر و جلوه ی آن ها قدیمی می باشد. پیشنهاد می شود حتما آویز های ساعت را مشاهده کنید.


جنس ساعت شما چیست؟

اگر ساعتی طرح دار یا ساخته شده با رنگ های خاص و نگارگری روی ساعت دارید، پیشنهاد می‌شود که آویزی ساده را انتخاب کنید زیرا باعث می‌شود طرح و ظاهر ساعت شما گم نشود و زیبایی خود را نشان و جلوه کند. همچنین اگر ساعتی با طرحی ساده و با رنگ های غیر شاد دارید می‌توانید یک آویز ساعت شیک با طراحی بی نظیری بخرید تا زیبایی ساعت را چندین برابر کند. اگر این دو نکته را رعایت کنید باعث می‌شود که خودتان از ساعت و آویز سراغتان خسته نشوید و هر زمان که نگاه به ساعت خودتان کردید لذت ببرید‌ و احساس آرامش پیدا کنید.


بهترین رنگ برای آویز چیست؟

برای انتخاب رنگ آویز پیشنهاد می‌شود هم رنگ ساعت خودتان یا رنگی که با ساعت ست باشد. همچنین آویز ساعت با رنگ طلایی بسیار پر طرفدار میان بانوان می‌باشد. برای زیبایی ساعت و زیور آلات شما بسیار مناسب و ارزش خرید را نیز دارد.


ضخامت آویز بهتر است چگونه باشد؟

اغلب آویز های زنانه در ضخامت ظریف و باریک به بانوان عرضه می‌شود. همچنین بیشتر ساعت های زنانه نیز در ابعاد و ضخامت ظریف به فروش می‌رسند. پس می‌توان نتیجه گرفت برای بانوان بهتر است آویزی ظریف را برای ساعت خود برگزینند. اما اگر ساعتی دارید که با آویز درشت ست بوده است، مشکلی ندارد می‌توانید آن را تهیه کنید.


آویز فقط برای ساعت می‌باشد؟

در قسمت بالایی نیز اشاره ای کردیم و گفتیم آویز برای زیبا تر نشان دادن می‌باشد و فقط برای ساعت مچی نیست. بلکه می‌توانید با دستبند یا گردنبند طلا نیز پوشید و زیبایی زیور آلات را دو چندان کرد. مهم این می‌باشد شما از آویز خود لذت ببرید.


قیمت آویز ساعت زنانه چند است؟

همانطور که می دانید و یا در فروشگاه های اینترنتی دیده اید آویز های ساعت قیمت بسیار ارزانی دارند، البته آویز های طلا مانند آویز گردنبند طلا قیمت بالایی دارد. در این لیست که ما معرفی کرده ایم آویز ها نهایتا تا 100 هزار تومان هستند که اغلب آنها در حد 10 هزار تومان می باشند. بنابراین پیشنهاد می کنم چندین مدل را برای خود انتخاب نموده تا بتوانید هر روز با یک استایلی از ساعت مچی بیرون بروید.


منبع: ریسه گالری

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.